dimecres, 2 d’octubre del 2013

7. Hi ha llets i llets

Un dels millors regals que haurà rebut la M. és la llet materna que ens fa arribar una bona amiga que està alletant al seu fill de dos mesos. Així cada vegada que en pren, és molt especial!

Donades les circumstàncies, no em plantejaria intentar alletar jo, ja que no sabem quan temps la M. estarà amb nosaltres, però que pugui prendre llet materna de tant en tant... no sabeu la il·lusió que em fa!
I sobre la llet de fòrmula... aquesta és una altra experiència nova.
Com que no havia utilitzat la llet de fòrmula amb els meus fills, aquí em toca aprendre de zero.

I en pocs dies he pres consciència que la llet de fòrmula, de fet, són moltes "fòrmules". 
La primera que vam comprar no li acabava d'anar bé. 
I amb la segona va passar el mateix; i això que era anti-còlics, anti-estrenyiment i no sé què més...
Ara estem fent uns dies una fòrmula sense lactosa, i sembla que tot va millor, i que després de prendre-la la no es neguiteja com abans. Buf!
I.